Kaldi koffie & thee staat in de top 3 van grootste merken moderne koffiebars in Nederland. Het unieke aan Kaldi is dat het een winkelformule is, maar in al zijn winkels een proeflokaal aanbiedt. Bij Kaldi wordt de kennis over koffie en thee met passie overgebracht. Daarnaast wordt er met enthousiasme een perfect kopje koffie of thee voor je bereid.
Kwaliteitskoffie en -thee
Vandaag de dag telt Nederland zo’n 360 koffiebars. Dit moderne koffieconcept kent een hippe uitstraling en legt de focus op kwaliteitskoffie en –thee. Koffiebars worden steeds populairder en er wordt verwacht dat het aantal koffiebars in Nederland voorlopig nog meer zal groeien.
Vanwaar die populariteit van koffiebars?
De consument is tegenwoordig steeds meer op zoek naar een bepaalde merkbeleving. Binnen de koffiebars staat deze concept- en merkbeleving centraal, waarbij de bezoeker, door de uitstraling van het interieur en het merk, helemaal ondergedompeld wordt in de wereld van koffie (en thee). In de koffiebar is een breed assortiment aan koffie en thee te vinden, wordt retail bedreven en wordt coffee-to-go steeds populairder.
Werk- en ontmoetingsplek
De koffiebar is de uitgelezen plek om, onder het genot van een kopje koffie, te werken. Voornamelijk zzp’ers, studenten en thuiswerkers zijn hier dol op. Daarnaast trekken koffiebars veel bezoekers die op zoek zijn naar ontspanning tijdens het shoppen of behoefte hebben aan een goed(e) ontbijt of lunch. In de meeste gevallen is het bezoek aan een koffiebar een sociale gebeurtenis.
Behoefte aan koffie of thee met een verhaal? Kom langs bij één van onze vestigingen. Ons verhaal is namelijk nog lang niet uit. Nee, ons verhaal wordt steeds bijzonderder.
Bron: Van Spronsen & Partner